keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Tuplavaihto # 14/Saamani kortit


Sain Hyvin Osaavilta Ihmisiltä kortteja kansiooni :))
Nämä kaksi yllä olevaa korttia on valmistanut Leila lähettämistäni kuvista.
Leila ihmetteli, että mix neljä kuvaa lähetin...
Joo, on siihen kaksikin vastausta: Lähetin "varmuuden vuoksi"! Sit, toisen saattaa tietää tai arvatakin joku... olen blondi!!!
Niinhän Leila yhdisteli nuo kuvat, että kaikki kuvat kuuluvat erottomattomasti yhteen, mitään ei voisi jättää pois ja mitään en näihin lisäisi!
Ylempi on: "Nyt leikitään" ja alempi "Ystävykset"!
Kiitos Leila!

Anne S. on tehnyt minulle tämän ihastuttavan kortin.
"Dreamer"
Kiitos Anne hienosta kortista!

Tämän alimman kortin on valmistanut Arja L!
Suunnattomasti tykkään tästäkin, on upea työ tämä "Meryl"!
Arjalle kiitos tästä!
Annelle kiitos tuplavaihdon järkkäämisestä. Olin nyt eka kertaa mukana ja haluan osallistua toistekin:))



2 kommenttia:

  1. Arja, käytkö katsomassa blogistani löydätkö sieltä mieleiset vaihtarit :) Vasemmasta reunasta löytyy "Vapaat atct"-kohta.

    VastaaPoista
  2. Minä täällä taas... Luin vasta nyt meilisi, jossa kerroit vaihtaritoiveestasi. Teen sinulle mielelläni enkelit vaihtareiksi, jos tahdot. Valmiina/vapaana minulla ei taida olla ensimmäistäkään :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :)