Ensimmäisen kerran osallistun Peikkotytön haasteeseen. Aiheena on nyt kirjoitus. Mahdollisimman paljon erilaista kirjoitusta pitää olla. Kortissani taustapaperi on eri kielistä koostuvaa kirjoitusta sikinsokin. Päällä ihmishahmoja ja tekstejä sekä muuta pientä :))
Kiva haaste, kiitos siitä! Mallikortti on hieno!
244) "Eri kieli - eri maa"/5.4.10/Saila