Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leilan haaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leilan haaste. Näytä kaikki tekstit

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Marilyn

Leimakuva Marilynista ja leikkasin kuvan ääriviivoja myötäellen,
 liimasin taustapaperille ja lisukkeena on mustaa pitsiä!
ATC-koko
"Marilyn"/24.4.11/Vapaa

keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Kolme

Tällä Atc-kortilla osallistun Leilan haasteeseen # 162, aiheena kolme.
Leilan blogi on kolme vuotta vanha ja kyseessä on siis juhlahaaste arvontoineen!
Käytin taustapaperina ekopaperiä ja kiekuraleimasimella leimailin
 ja embossausjauhetta käytin myös.
Perhosia... tietenkin ja ne olen tehnyt lävistäjälläni.

"Monta kertaa kolme"/6.4.2011/Vapaa

torstai 17. maaliskuuta 2011

Kahteen haasteeseen

Osallistun tällä ATC:llä Pajan Art #80 haasteeseen ja
Ranskan kieltä en ymmärrä yhtään, mutta suklaista jotain,
olisko kaakaota??? Kisuli siinä mukana :))
"Pikku perhe" 17.3.2011

Kissa

Leilan haasteet #160/Jos olisit eläin, mikä olisit.
Jonkun sortin katti olisin, vaikén tällainen jalostettu rotukissa olisikaan!
Kuvan kissa on hyvin kaunis eläin mielestäni!
Tämä kortti on ATC-kokoa.
"Kissa yössä" 17.3.2011

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Leilan kuukausihaaste

Leilan maaliskuun ATC haasteessa haetaan mahtavia mimmejä!
Meitähän löytyy ;O
Kuva on netistä ja kauniin kehyksen olen saanut Ritulta!
Ruskensin kehystä ja pitsin Distress Inkin leimavärillä.
Leilalle kiitos haasteesta:)
"Kaunotar" 13.3.11

maanantai 21. helmikuuta 2011

Miehiä kortissa

Valvovat silmät/20.2.2011

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Leilan extrahaaste

Näillä kahdella ATC:llä osallistun Leilan haasteeseen vapaalla aiheella "ystävyysviikolla"
Kiitos haasteesta!
Vasen: 2/2011 "Ystävät" Okealla: 2/2011 "Kelpaankos"
Molemmat Sailalle

maanantai 4. lokakuuta 2010

Leilan haaste ja Gothic Arches

Leilan haasteessa kuuluu olla jotain revittyä ja Goottihaasteessa pyydetään kuvaamaan yötä ja päivää.
Kuvat ovat Arkkikaupasta.

313)"Yö ja päivä"/2.10.10/Vapaa

torstai 23. syyskuuta 2010

Leilan haaste: Kukkia kukkia

Tein pari kukkatagia Leilan kukkahaasteeseen. Tagipohjat olen leimannut klakreerausleimasimella ja embossannut "Old Paper" -jauheella. Kahta vihreää sävyä Distress Ink:n leimasinmusteista käytin pohjien värittämiseen. Vasemmalla olevaan olen tehnyt kukan itse ja värittelin sitä leimamusteella. Oikealla on valmiita kukkasia, joita suihkuttelin kultamaalilla. Perhoset olen tehnyt leikkureilla ja koristelin ne kimalleliimalla ja Glossy Accesilla.
Kiitos Leila haasteesta. 

perjantai 27. elokuuta 2010

Leilan elokuun haasteet

Yksi Leilan elokuun haasteista kuuluu: Mies, kirjoitusta ja avain.
303) "For a rainy day"/26.8.10/Vapaa

keskiviikko 25. elokuuta 2010

Leilan haaste/Mustaa ja valkoista

Leila pyytää tekemään atc:n, joka on mustavalkoinen.
Tein nämä kaksi ja molemmat leimaamalla ainoastaan mustalla leimamusteella valkoiselle paperille. Kuningatarkortissa on lisäksi jalokiviä!
Vasemmalla 300) "Enkelin pysähdys"/24.8.2010/Vanhat vitoset
Oikealla 302) "Queen for a Day"/24.8.2010/Vapaa

lauantai 21. elokuuta 2010

Leilan elokuun haasteet

Tämän olen leimannut heinäkuussa lainaleimasimella ja nyt värittelin sitten mielestäni elokuun värein!!!
Haaste kuuluu: Tee onnittelukortti atc-kokoisena, jossa on kukkia!
298) 17.8.10/"Elokuun kukkia"/Vapaa

maanantai 9. elokuuta 2010

Unelmia mieliväreissä

Leila pyysi käyttämään mielivärejä ja unelmia haasteessaan.
Minulla on paljon, paljon mielivärejä ja tässä muutamia niistä! Unelmiakin on , tietenkin!
Punainen talokortti on vapaa ja sininen meni Piialle!
Vasemmalla:  294 "Unelmia 1"/6.8.10/Vapaa
Oikealla: 295 "Unelmia 2" 6.8.10/Piialle

torstai 5. elokuuta 2010

Sinistä, mustaa ja lamppu

Leilan elokuun haasteissa pyydetään mm. tekemään kortti, jossa on väreinä musta ja sininen, sekä lamppu.
No lamppua en keksinyt tähän, mutta tässä atc-kortissani on lyhty.
Elokuu on jo alkanut... se onkin mieleiseni kesäkuukausi. Toivottavasti tekin nautitte kesästä täysin rinnoin!!!
291) "Lyhty"/4.8.2010/Vapaa

tiistai 8. kesäkuuta 2010

GA

Tällä kortilla osallistun Leilan extrahaasteeseen #7 ja Gothic Arches Ch.
Arkkikaupasta hankkimiani tarvikkeita löytyy aika monta tästä kortista!

278) "Siipiä"/7.6.10/Outille

tiistai 25. toukokuuta 2010

Kello ja sinistä

Leilan extrahaasteen lauantaina oli ATC -haaste, kuten muutkin tähän sarjaan kuuluvat ja kello, sekä sinistä väriä tulee kortista löytyä. Ensimmäiseen ehdin mukaan ja tämä on toinen viritelmäni tähän Leilan ideoimaan 5 päivän haasteeseen.
274)"Sinikukka"/25.5.10/Vapaa

torstai 20. toukokuuta 2010

Leilan extrahaaste

Leila haastoi tekemään viiden päivän ajan kortti/päivä hänen antamillaan aiheilla ja tässä ensimmäisessä, torstain kortissa tulee olla ruskeaa väriä ja nuotteja.

272) "Kesäsävel"/20.5.10/Sinille

perjantai 14. toukokuuta 2010

Tummia tunteita...

Leila haastoi tekemään tummasävyisen kortin, ja tunnettakin pitäisi löytyä!!!
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen kolmoisdraama ja sitä tämän nyt pitäisi esittää...
269) "Kolmoisdraama"/14.5.10/Ritulle

keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Leilan värihaaste

Leila pyysi värihaasteessaan tekemään kortin, jossa on lempiväri vaaleassa ja tummassa sävyssä.
Minulla on lempivärejä vaikka kuin monta valittavana. Valitsin nyt sinisen! Korttipohja on leimattu ja sitten päälle taas tuhrasin leimamusteita. Ikäänkuin liukuvärjäsin ylhäällä olevasta vaaleasta alaspäin tummenpaan sävyyn. Orvokit väritin tummimmalla sävyllä.
Leimavärit ovat Distress:sejä ja vaalein Mementon.
253) "Sininen"/14.4.2010/Outille 

torstai 8. huhtikuuta 2010

Leilan haaste/Saanko luvan

Tässä tanssitaan hidasta valssia Leilan haasteeseen.
Kortti on menossa Merville. Tämä on jo neljäs "haaste" keskenämme ja vaiheessa vielä tällä hetkellä tämä aihe, joka on Tanssi.
Tänään olemme Mervin kanssa tehneet juhlallisesti kirjallisen sopimuksen, että voimme käyttää  poikkeuksellisesti tähän haasteeseen yhtä korttia kumpikin ;)))
Aihe on mieluinen! Kiitos Leilalle haasteen järkkäämisestä!
246) "Hidas valssi"/8.4.10/Merville