Tein pari kukkatagia Leilan kukkahaasteeseen. Tagipohjat olen leimannut klakreerausleimasimella ja embossannut "Old Paper" -jauheella. Kahta vihreää sävyä Distress Ink:n leimasinmusteista käytin pohjien värittämiseen. Vasemmalla olevaan olen tehnyt kukan itse ja värittelin sitä leimamusteella. Oikealla on valmiita kukkasia, joita suihkuttelin kultamaalilla. Perhoset olen tehnyt leikkureilla ja koristelin ne kimalleliimalla ja Glossy Accesilla.
Leilan extrahaasteen lauantaina oli ATC -haaste, kuten muutkin tähän sarjaan kuuluvat ja kello, sekä sinistä väriä tulee kortista löytyä. Ensimmäiseen ehdin mukaan ja tämä on toinen viritelmäni tähän Leilan ideoimaan 5 päivän haasteeseen.
Leila haastoi tekemään viiden päivän ajan kortti/päivä hänen antamillaan aiheilla ja tässä ensimmäisessä, torstain kortissa tulee olla ruskeaa väriä ja nuotteja.
Leila pyysi värihaasteessaan tekemään kortin, jossa on lempiväri vaaleassa ja tummassa sävyssä.
Minulla on lempivärejä vaikka kuin monta valittavana. Valitsin nyt sinisen! Korttipohja on leimattu ja sitten päälle taas tuhrasin leimamusteita. Ikäänkuin liukuvärjäsin ylhäällä olevasta vaaleasta alaspäin tummenpaan sävyyn. Orvokit väritin tummimmalla sävyllä.
Leimavärit ovat Distress:sejä ja vaalein Mementon.
Kortti on menossa Merville. Tämä on jo neljäs "haaste" keskenämme ja vaiheessa vielä tällä hetkellä tämä aihe, joka on Tanssi.
Tänään olemme Mervin kanssa tehneet juhlallisesti kirjallisen sopimuksen, että voimme käyttää poikkeuksellisesti tähän haasteeseen yhtä korttia kumpikin ;)))
Aihe on mieluinen! Kiitos Leilalle haasteen järkkäämisestä!