Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vapaat vaihtoon. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vapaat vaihtoon. Näytä kaikki tekstit

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Marilyn

Leimakuva Marilynista ja leikkasin kuvan ääriviivoja myötäellen,
 liimasin taustapaperille ja lisukkeena on mustaa pitsiä!
ATC-koko
"Marilyn"/24.4.11/Vapaa

keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Kolme

Tällä Atc-kortilla osallistun Leilan haasteeseen # 162, aiheena kolme.
Leilan blogi on kolme vuotta vanha ja kyseessä on siis juhlahaaste arvontoineen!
Käytin taustapaperina ekopaperiä ja kiekuraleimasimella leimailin
 ja embossausjauhetta käytin myös.
Perhosia... tietenkin ja ne olen tehnyt lävistäjälläni.

"Monta kertaa kolme"/6.4.2011/Vapaa

torstai 17. maaliskuuta 2011

Kahteen haasteeseen

Osallistun tällä ATC:llä Pajan Art #80 haasteeseen ja
Ranskan kieltä en ymmärrä yhtään, mutta suklaista jotain,
olisko kaakaota??? Kisuli siinä mukana :))
"Pikku perhe" 17.3.2011

Ruokaa valmistuu...

Pajan Artin #80 haasteeseen "Ruoka" osallistun tällä kuvalla.
Kuva on lehdestä, jossa oli artikkeli perheravintolasta Italiassa.
Vanha rouva neuvoo perinneruuat kädestä pitäen nuoremmille.
Muistin nyt kerrankin käyttää micaympyrää kortissa. No tietenkin
se vaikeutti kuvaamista keinovalossa. Päivisin en pääse kuvaamaan, ehkä
viikonloppuna sitten.
Arjalle kiitos hauskasta ja jokapäiväisestä haasteesta!
"Ruuan valmistus" 17.3.2011

Kissa

Leilan haasteet #160/Jos olisit eläin, mikä olisit.
Jonkun sortin katti olisin, vaikén tällainen jalostettu rotukissa olisikaan!
Kuvan kissa on hyvin kaunis eläin mielestäni!
Tämä kortti on ATC-kokoa.
"Kissa yössä" 17.3.2011

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Leilan kuukausihaaste

Leilan maaliskuun ATC haasteessa haetaan mahtavia mimmejä!
Meitähän löytyy ;O
Kuva on netistä ja kauniin kehyksen olen saanut Ritulta!
Ruskensin kehystä ja pitsin Distress Inkin leimavärillä.
Leilalle kiitos haasteesta:)
"Kaunotar" 13.3.11

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Pajan Art/Fantasiaa

Tein tähän Pajan Artin haasteeseen kaksi ATC -kokoista korttia.
Ensimmäiseen olen leimannut ja värittänyt kuvat. Portissa on klakeerausta
ja taustassa glitterhilettä.
Toinen kuva on joskus Paperellasta hankittuja kuvia.
Vasemmalla : "Tahdon pois" 11.3.11
Oikealla: "Pikkukeiju levähtää" 11.3.11
Oli kiva haaste, kiitos Arja!

Kaikille oikein mukavaa viikonvaihdetta:)

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Leilan extrahaaste # 13

Leila kun järjestää haasteita niin, että silmissä vain vilisee - osallistun sentään
eri väristen ATC:ten haasteeseen. Jos nämä edes kelpuutetaan, kun on muitakin värejä!
Kukat ovat itse tekemiäni, paitsi keskimmäisessä kortissa.
Perhoset puncilla tehtyjä, paitsi viimeisessä leimattu ja ääriviivoja
pitkin leikattu irti.
Taustapaperit on sarjaa Colour Me (Purppurataivaasta) ja niinpä värittelin musteilla paperit.
Vasemmalta: "Perhosia ja kukkia" 1/3
"     2/3
"    3/3
Kortit ovat vapaita vaihtoon:)

maanantai 21. helmikuuta 2011

Miehiä kortissa

Valvovat silmät/20.2.2011

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Pajan Art #76

Pajan Art:n haasteen A-osaan osallistun tällä Atc:llä.
B-osan vanhuuskortti olisi minusta paljon mieluisampi tehtävä,
mutta unohdin valitsemani kuvan työpaikalleni. Jos
ehdin, osallistun myös B -osaan.
20.2.2011/Nuoruus

lauantai 12. helmikuuta 2011

Pajan Art/Polkupyörä

Niinpä sainkin Merviltä kaipaamani leimakuvan pyöräilevistä lapsista:))
Leimasin taustalle kylää ja värittelin vähän Distress inkeillä maisemaa.
Osallistun tällä Pajan Art #75 haasteeseen.
Tämä on ATC -kokoa.
"Sinä ohjaat"/2.2011/Vapaa vaihtoon

maanantai 24. tammikuuta 2011

Pajan Art/Päähine

Pajan Art haastoi tekemään kortin, jossa on jonkunlainen päähine.
Tein kyseisiä tuikitarpeellisia asusteita työkseni noin 10v ajan.
Mutta tässä kuvassa romantiikkaa ja juhlavuutta kerrakseen!
"Lady"/ 21.1.2011

torstai 7. lokakuuta 2010

Pajan Art/Numeroita

Arjan haasteen mukaisesti: Numeroita.
Vasemmalla olevassa atc:ssä on laivalippua, junalippua, kauppakuittia, osa postimerkkiä, bingolippua ja rekisterikilpeä, sekä kaksi kelloa! Eikä yhtään ideaa, joten tein sitten toisen, jossa on vähemmän numeroita, mutta jonkunlainen punainen lanka sentään:)
Kiitos haasteesta!!!
Vasemmalla: 314)"Numerot"/6.10.10/Vapaa
Oikealla: 315)"Haaveet"/6.10.10/Vapaa

maanantai 4. lokakuuta 2010

Leilan haaste ja Gothic Arches

Leilan haasteessa kuuluu olla jotain revittyä ja Goottihaasteessa pyydetään kuvaamaan yötä ja päivää.
Kuvat ovat Arkkikaupasta.

313)"Yö ja päivä"/2.10.10/Vapaa

maanantai 27. syyskuuta 2010

Syyssatoa

Leimasimia käyttäen tein tämän ATC:n. Väritykset tein kuivapastellikynillä.
311) "Syyssatoa"/23.9.10/Vapaa

tiistai 21. syyskuuta 2010

Aikojen takaa

Sattui joskus netistä silmääni tämä kuva, jossa on ränsistynyt talo ja vielä rötiskömpi vaja.
Kuvittelen tällaisen miljöön herättävän kovastikin muistoja henkilöille, jotka liittyvät jollain lailla maisemaan.
 3D kuvaa käytin tässä mm.
310) Muistoja/20.9.2010/Vapaa

torstai 9. syyskuuta 2010

TMTA/Kuuluisuus

Tein tämän atc:n servettitekniikalla ja kimallus on kimalleliimaa.
Osallistun TMTA Ch.
En millään ilveellä saanut tätä linkitettyä haasteeseen :((

307) "Marilyn"/8.9.2010/Vapaa

Pajan Art/Vanhuus ja lapsuus

Arja heitti mielenkiintoisen haasteen, kiitos siitä!!!. Kuvat selasin ja tulostin netistä ja taustakartongin väritin kullan värisellä askartelumaalilla. "Pitsi" on siirtokuvaa.
Haaste kumpuaisi lisää kortteja esimerkiksi suvustani. Mutta, nyt on ollut viime ajat kovin hektistä, en ole ehtinyt syventymään pitkäksi toviksi mihinkään.
306)"Kultaiset muistot"/8.9.2010/Vapaa

Vasemmalle vai oikealle...

Haastan sinut -haasteessa käytetään nyt tätä kuvaa naisesta.
Oikealla oleva köynnös on reunaleikkurilla tehty ja oven yläpuolen kukat ovat raaputustarroja.
Kiitos haasteen laatimisesta, Anne!
305) "Vasen, oikea, vasen"/7.9.10/Vapaa

maanantai 6. syyskuuta 2010

Pajan Art #56



Pajan Art -haasteessa Arja pyytää käyttämään tekniikoita, joita ei ole käyttänyt.
Tein tagit niin, että pohjat väritin Distress Inkeillä ja läträsin vettä mukaan ja kuivuttuaan punaisen leimailin pölkkyleimasimilla ja lilan sitten kiekuraleimasimella koristelin. Kimalleliimaa on molemmissa.
ATC:n väritin vahvalla kahvilla ja päälle ruskeaa sokeria ja kuivasin kuumailmapuhaltimella, niin, että sokeri suli. Sitten mustalla leimavärillä taas leimailin ja paperikukkaset laitoin piristeeksi. Hyvältä tuoksuva kortti!!!

304) "Kahvia"/05.09.2010/Vapaa
Haaste oli mainio! Mallikortit ovat ihanaakin ihanampia:)
Arja, kiva kun nähtiin livenä ja oli mukavaa, kun matka kotiin oli hilpeä:)