Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto Mervi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto Mervi. Näytä kaikki tekstit

perjantai 9. heinäkuuta 2010

Kesä/Loma

Tämän kortin sai Mervi muistoksi askarteluleiristämme. Kuva ei ole livenä noin sininen, vaan vihreämpi!
283) "Kesä"/9.7.2010/Merville

lauantai 24. huhtikuuta 2010

Lähettämäni kortit Merville



Mervi sai minulta vaihdossa nämä kortit. Alimmaisen, "Hulahula" hän sai myöhemmin käteen, kun hukkasin sen jotenkin noihin papereiden syöväreihin.
Aiheena oli siis tanssi!

torstai 22. huhtikuuta 2010

Merviltä postia

Mevin kanssa meillä oli nyt 4. atcvaihto. Aiheena oli nyt: Tanssi!
Sain keskiviikona ison kirjekuoren, jossa oli toisten ihanuuksien lisäksi nämä kortit.
Tykkään mahottomasti kaikista näistä korteista, tosin joku nousee suosikiksi :)
Ylin on julkaistu aikaiseminkin: "Magical Moments".
"Bear Dance" ja vieressä "Move your body"
Alempana:
"Nopea", "Two to tango" ja "Miehen työ"
Alin kuva "Dreamboat" kuvastanee sitä, että tämä postaus on ajastettu ja olemme Mervin kanssa parhaillaan laivassa :))) Siis, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Kortit ovat ihania ja taidolla & mielikuvituksella tehtyjä!!!

sunnuntai 7. helmikuuta 2010

ATC-vaihto livenä Mervin kanssa

Leimailutaivaassa tavattiin sovitusti Mervin/Leikkaa kanssa ja vaihdettiin kortteja. Meillä oli jo kolmas keskinäinen haaste ja nyt aiheena oli elokuva ja musiikki!
Sain toinen toistaan ihanimpia kortteja.

Ylinnä kiitoskortti "Pienenä"
Seuraavana "Esko ja Liana" ja "Tähdet"
Alempana "Uuno" ja "Matka ystävän luo on lyhyt"
Alinna rakkauden intohimoa ja ehkäpä näistä tykkään eniten:
"Our moment" 1/2 ja "Our moment" 2/2
Kiitos Mervi vaihdosta, korttisi ovat upeita!

maanantai 12. lokakuuta 2009

Ihanampaa kuin ihanaa postia



Sain Leikkaan/Merviltä tällaisen taskukirjan... joka sivuilla on lisäksi kuvat. Taskuissa atc:t!




Kuusi ihanaa pikkukorttia! Aiheena ILO/ILOA!

Tämä viimeinen, nallukkakortti on kiitoskortti edellisestä vaihdostamme. Jäi silloin kuvaamatta. Nyt kaikki Merviltä saamani atc:t ovat tässä mageessa kirjassa! Kortit ovat paljon ihqumpia livenä. Materiaalit eivät varsinkaan pääse oikeuksiinsa kuvissa, kongreettinen kosketuspinta on tärkeää :))

Kortit eivät ole vinoja, vika on kuvaajassa!

Kiitos Mervi :)))

sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Kissakorttien vaihto



Mervin kanssa päätettiin vaihtaa kissa-aiheisia kortteja. Sain häneltä näin suunnattoman ihastuttavat kortit :)
Ylinnä "Pariisilaiskissat" 1 ja 2
Sinipohjainen "Thinking of you"
Alinna "Playtime" ja "Kissa ja rusetti"