Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vanhat vitoset Ritulta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vanhat vitoset Ritulta. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Ritulta "vanhat vitoset"

Pitkästä aikaa päivitystä tähän blogiini!
Leilan järjestämään vanhoihin vitosiin osallistuin minäkin ja sain jo postia Ritulta.
Antakkee armoo, kun valokuvien laatu on tosi huono - valaistusolosuhteita syytän nyt!
Kortit ovat Ritun tyylin mukaisesti kauniita ja kaikin puolin vimpan päälle valmistettuja.
Kortit ovat nimeltään vasemmalta ylhäältä alkaen:
"Kesän viime kukkaset 1/2"
"Isoäiti"
"Kello ja sinistä"
"Kesän viime kukkaset 2/2"
"Lippu Pariisiin"
Kiitos Leilalle vaihdon järkkäämisestä ja kiitokset Ritulle korteista ja kaikesta muusta ihanasta:)


tiistai 20. lokakuuta 2009

Ritulta sain Wanhat Witoset!



Arpa valitsi Ritulle minulle lähetettäväksi aikaisemmin tehdyt 5 kpl korttia.
Kiitos, tykkään kovasti näistä... joka ainut kortti on hirrrmusen mieluinen minulle! Kiitos myös lisukkeista, kuvia ja kaikkea kivaa...
Ylin on "Minulla on unelma", vieressä "Kukkanainen"
ja alempana "Kesäikkuna"
alimmat ovat "Vanhaa postia" ja vieressä "Muoti".
Leilalle myös suurkiitokset vanhojen vitosten järkkäämisestä!
Lähetin maanantaina postiin omat vanhat vitoseni saajalle, toivottavasti kelpaavat.