Vasemmalla olevassa atc:ssä on laivalippua, junalippua, kauppakuittia, osa postimerkkiä, bingolippua ja rekisterikilpeä, sekä kaksi kelloa! Eikä yhtään ideaa, joten tein sitten toisen, jossa on vähemmän numeroita, mutta jonkunlainen punainen lanka sentään:)
Tällä atc:llä osallistun Pajan Art:n haasteeseen, jossa kuuluu olla pilviä jossakin muodossa.
Tein "pilvimuotin" ja levitin mustetta ympärille ja siirtelin muottia. Sitten tummemmalla sinisellä leimasin muutaman kuvan, tummensin reunat ja lisäsin siivet.
Olen askartelemassa maaseudulla ja tämän postauksen ajoitin.
Ei osallistu mihinkään haasteeseen, halusin kokeilla tätäkin uutta leimasintani. värittelin kuivapastellikynillä. Portit, ovet ja ikkunat ovat nykyisin kovin mieleeni... jotain uutta ja kivaa tiedossa??? Toivottavasti :))
Arja heitti mielenkiintoisen haasteen, kiitos siitä!!!. Kuvat selasin ja tulostin netistä ja taustakartongin väritin kullan värisellä askartelumaalilla. "Pitsi" on siirtokuvaa.
Haaste kumpuaisi lisää kortteja esimerkiksi suvustani. Mutta, nyt on ollut viime ajat kovin hektistä, en ole ehtinyt syventymään pitkäksi toviksi mihinkään.