Näytetään tekstit, joissa on tunniste Keskiviikkohaaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Keskiviikkohaaste. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Kissakortti

Keskiviikon korttihaasteeseen osallistun tällä ATC:llä myöskin telinekortin lisäksi. 
Kiitos Mertzi kivasta aihevalinnasta!
256) "Lemmikki"/18.4.2010/Vanhat vitoset

perjantai 9. huhtikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste

Osallistun tällä tagikortilla Mertzin haasteeseen aiheella Pariisi ja korttimuoto GA.
Kiitos Mertzi haasteesta.
247) "Pariisittaret"/8.4.2010/Saila

keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Kaksi haastetta, yksi ATC

En ehtinyt kuvaamaan päivän valoon... vähän vääristynnet värit ovat tässä kuvassa.
ja
Kiitos haasteen laatimisesta Leilalle ja Mertzille!
230) "Kevättyttö"/17.3.10/Sinille

torstai 25. helmikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste/Hymy

Keskiviikkohaasteessa on teemana Hymy!
Osallistun haasteeseen tällä kortilla. Leimavärejä ruskeaa, valkoista ja mustaa käytin taustaan, jotta sain taustaan utuisen vaikutelman.
215) "Hymy"/ 24.2.10/Outille

keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste/Tuunattu pelikortti

Mertzi pyysi tuunaamaan pelikortin. Leimasin ja kultakynällä ja vesiväreillä vähän värittelin. Lisäsin muutaman timangin ja haaraniitin.
206) "Queen"/10.2.10/Armiidalle

maanantai 8. helmikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste/Meri

Tässä merellinen ATC:ni. Kortin haluttiin olevan GA-muotoinen.
Kiitos Mertzi haasteesta!
203) 7.2.10/"Vilvoittelua"/Vapaa

lauantai 30. tammikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste/Siivet

Mertzi halusi haasteessa olevan siivet. Kaksi ylimmäistä korttia tein leimaamalla kokonaan. Alimmassa käytin masking-tekniikkaa sydämissä.
Ylin: 195) "Sydän" 1. 28.1.10/Ritulle
Keskellä: 196)"Sydän" 2. 28.1.10/Sailalle
Alin: 197) "Avain" 28.1.10/Ritulle

torstai 21. tammikuuta 2010

Keskiviikon korttihaaste


Tämän viikkoisessa haasteessa tulee olla mies, kirjoitusta ja pitsiä!
Tässäpä minun näkemys asiasta;))
Kiitos Mertzi haasteesta!
189)"Hän ikävöi"/21.1.10/Ullalle

perjantai 15. tammikuuta 2010

Villieläimet

Keskiviikon korttihaasteessa halutaan olevan villieläimiä.
Tein 3D-kuvalla tämän jääkarhukortin. Embossasin valkoisella jauheella tekstin kiekuroineen ja alaskin vähän "lunta".
180)"With love"/15.1.10/Manumiinalle

torstai 10. joulukuuta 2009

Keskiviikon korttihaaste/Marilyn Monroe


Kiitos Mertzi tästä 8. haasteesta.
157) "Tähtisumua"/9.12.09/Mertzille

maanantai 7. joulukuuta 2009

Keskiviikon korttihaaste/Ovi


Mertzille kiitos haasteesta ja kaunis kiitos myös atc-vaihtajalle, keltä olen saanut tämän kauniin kuvan.
150) "Joulun lumous"/3.12.09/Armiidalle

perjantai 27. marraskuuta 2009

Kuu, tähdet ja joulupukki


Atc-kokoinen joulukortti!
Taustan väritin sinisellä leimavärillä ja valkoisella leimavärillä sävyttelin. Embossasin kuun ja tähdet - ei noista tullut teräviä, voihh.
Pukki on kiiltokuva!
Osallistun Metzin keskiviikkokorttihaasteeseen - kuu ja tähdet.
Leilan joulukorttihaasteeseen #6 laitan tämän myös!

Kiitos molemmille haasteiden laatimisesta!

146) Joulupukki/26.11.09/Vapaa

torstai 19. marraskuuta 2009

Keskiviikkokorttihaaste/Enkeli


Kiitos Mertzi minulle mieluisasta haasteaiheesta:))
En saanut tällä oudolla kuvankäsittelyohjelmalla kuvaa vaakatasoon... Mutta nyt näin. Leimakuva iloisesta pikkuenkelistä.
"Pikkuenkeli" 18.11.09/ Sailalle

"Ruusujen enkeli"/18.11.09/Vapaa


"Enkelten rekiretki"/18.11.09/Ulriikalle

"Lahjatoiveet"/18.11.09/Ritulle


keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Keskiviikon korttihaaste # 3/Aasia


Näillä kahdella ATC:llä osallistun kolmanteen haasteeseen ja aiheena on aina kiinnostava Aasia!
Leimakuvat olen saanut korttivaihtojen yhteydessä. Väritin molemmat kortit lilan eri sävyillä ja taustapaperitkin ovat lilavoittoisia!
Ylempi:
127) Geisha/4.11.09/Ritulle
Alempi:
128) Päivän ensimmäinen istunto/4.11.09/Vapaa

torstai 29. lokakuuta 2009

Keskiviikon korttihaaste # 2


Kiitos kivasta haasteesta, Mertzi!
Linnun/lintujen halutaan löytyvän GothicArch-muotoisesta atc:stä.
Tein kesällä PajanArt-haasteeseen elämäni ensimmäisen G-A -kortin, postikorttikokona. Tämä on sitten toinen... ja nyt atc-kokona. Mallissa on minulla hiomisen varaa... parantelen kyllä :)
Taustapaperia hion ja sitten leimailin ja liimasin kukkasia.
113) Punarinta/28.10.09/Varattu Kotilaiskalle

keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Keskiviikkohaaste/Ensimmäinen;)))



Uuden haasteen aiheena on yksi lapsi + nauhaa tai pitsiä.
Nämä lapsukaiset olen saanut Ritulta;D
Tein tänä iltana kolme atc:tä haasteeseen... yhtä en kelpuuttanut, pitää entrata sitä, ehkä huomenna päästän senkin julkisuuteen;))
Kiitos haasteesta Mertzi!
Alempi:
105) "Vauva ja kananen"/21.10.2009/Ritulle
Ylempi:
106) "Tyttö ruusutarhassa"/21.10.09/Ritulle