Normaalisti Pajan Art:n haasteessa on valinnan mahdollisuus, tehdäkö A vai B -kohtaan kortti tai jotain muuta vaadittua. Nyt ei mitään mahdollisuutta kuin kyhätä Moo -kokoinen ja lisäksi ATC -kokoinen kortti. Lisäksi korteissa kuuluu olla vähintään kolme samanlaista elementtiä!!!
Leimaamalla tein taustat ja valitsin aiheeksi kissan.
Oli oikeasti ihan oikein mukava haasteen aihe :))
Ensimmäinen moo -kokoinen, jonka olen tehnyt (2,8 x 7,0 cm) on todella pikkuriikkinen kortti.
245) "Kukkapuska"/5.4.10/Vapaa