Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-tuplavaihtoon tekemäni. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-tuplavaihtoon tekemäni. Näytä kaikki tekstit

perjantai 6. toukokuuta 2011

Annen tuplis, osaan 2 tekemäni kortit

Sailan valitsemiin viehättäviin kuviin tein tällaiset kortit.
"Mitä ihmettä" ja "Kaipaus"
Lapsikortissa käytin paljon valmiiksi kimaltavaa vaalean punaista tylliä ja
kullan väristä verkkokangasta käytin toisessa kortissa.
Kuvauksen jälkeen lisäsin pikkulikan hihaan pienen valkoisen perhosen!

Oikein hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille täällä kävijöille :)

En ole saanut kortteja, joita varten lähetin kuvat!!!


torstai 28. huhtikuuta 2011

Tuplis #25/ 1. osa

Sain tänään Annen tuplavaihdossa nämä kortit:
Vasemmalla Sailan Tuplis #25 1/2
ja oikealla Täti Punaisen "Think Summer!" 1/2
Kauniita ovat molemmat erilaisuudessaan!
Kiitos kaikille kolmelle :)
Tässä itse tekemäni versiot! Molempien nimi on Kevätyö (1/2 ja 2/2)

torstai 3. maaliskuuta 2011

Tuplis 24/Tekemäni kortit

Annifannin kuvista tein tällaiset kortit!
Suokuva tuotti vaikeuksia. Tällaiset sain aikaan.
Yhdessä ja Syyssuo

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Tuplavaihto 24/Osa 1

Annen tuplavaihdon eka osaan tein tällaiset ATC:t. Aihe oli vapaa.
Ovat ehkä saaneet jo uuden kodin.
Näiden korttien nimet olen unohtanut. Oikean puoleinen on jotain: Kaksi aikakautta ja mustavalkoinen sit tuo eka kortti.
Kameran kohdistin on ollut liikaa oikealla, ei ole vino oikeesti tuo vasemmalla oleva!
Aurinkoista päivän jatkoa! 

torstai 3. helmikuuta 2011

Tekemäni kortit tuplis 2. osaan

Kuvat (kello ja maailmanpyörä) minulle lähetti Täti Punainen. Hänelle lähetin tällaiset kortit.
"Unelma" ja "Maailman matkaajat"

perjantai 28. tammikuuta 2011

Lähettämäni kortit Tuplikseen 1. osa

Ylin vasen "Kuiskaus" oikealla "17 -vuotiaana"
ja alhaalla kiitoskortti Annelle, kortin nimi unohtunut!

sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Annen tuplis #19/2

Annen kuvista tein nämä kortit ja menivät siis Annelle. Hän lähetti enemmänkin kuvia, mutta käytin kolmea.
Odotusta ja Uneksija.
Ensimmäisen osan kuvat jäivät minulta kuvaamatta, lienevät saaneen kodin.

perjantai 30. huhtikuuta 2010

Hauskaa Walpuria itse kullekin:)

Nämä kortit tein Leilan kuvista ja posti on tuonut nämä Leilan osoitteeseen :)!
260) Mielleyhtymiä
261) Asetelma

Oli kiva vaihto jälleen, niin ja jännittävä :))
Kiitos Annelle!

lauantai 24. huhtikuuta 2010

Tuplavaihto #18/Ensimmäinen osa

Reissusta palasin eilen ja kaikki meni perillä ja laivalla mukavasti. Kävelyä tuli niin kamalasti, kuten Tallinnassa aina, että varpaat on vieläkin "mäsänä". Minua odotti kotona kiva kirje, jossa oli tupliksen ykkösosan kortit:))

Tuplavaihto on järjestyksessä jo 18. Taitaa olla minulle viides kerta osallistua.
Sain nämä upeat kortit ja aiheena "Avain": Vasemman puoleinen Sailalta ja oikealla Ritulta. Upeita kortteja ovat molemmat. Kiitos näistä ja Annelle kiitos järkkäämisestä.


Tässä minun tekemäni kortit aiheeseen. Keijukortissa avain on jäänyt vinoon...
Molempiin olen taustat tehnyt itse leimaväreillä.

maanantai 29. maaliskuuta 2010

Annen tuplavaihto #17/osa 2.

Ylemmät kortit sain Täti Punaiselta. Hän oli tehnyt minulle mieluisat kortit kuvistani.
Kiitän, tykkään todella!
Ylempi on "Fly" ja alempi "Time to move on"
Nämä alemmat kortit tein minä. Kuvat ovat Sailan ja hän sai nämä kortit.
Ensimmäinen on nimeltään "Muista" ja toinen muistaakseni "Debyytti".

Annelle kiitos haasteen järkkäämisestä! On jännittävä nähdä minkalaisia kortteja tulee ja keneltä ;))

torstai 18. maaliskuuta 2010

Annen tuplavaihto #17/Tekemäni kortit


Nämä tekemäni kortit ovat saaneet uuden kodin.
223) "Miss Lauran odotus" sai kodin Sailalta.
222) "Vuosikymmenet" on jossakin uudessa kodissa.
224) "Kevätkukat" on kiitoskortti Annelle.

keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Tuplavaihto # 16/2.osa

Tässä kaksi korttia, jotka ovat Arja L:n tekemiä Annelle lähettämistäni kuvista.
Vasemman puoleinen on "Suojele minua". Herkkätunnelmainen ja kaunis kortti.
Oikealla on "Tulis jo kesä", joka on kuin aurinkoa tulvillaan oleva kesäinen tuulahdus rannalla!
Arjalle Kiitos ihanista korteista. Tykkään kovasti:))
Ulriikan kuvista tein tällaiset kortit, jotka hän on saanut ja postannutkin.

Annelle isot kiitokset vaihdon järjestelyistä!!!

torstai 11. helmikuuta 2010

Tuplavaihto #16/1.osa

Sain tänään nämä kaksi kaunista korttia. Ylempi, tunnelmallinen ja ikäänkuin ajan patinoima on Annelta "Time goes by"
Alempana on Täti Punaiselta saamani kauniisti embossattu valkoisella ja hopeisella kohojauheella "Vintage"
****************

Tässä alapuolella on omat tekeleeni.

maanantai 30. marraskuuta 2009

Tuplavaihdon 1-osaan tekemäni


Vietän vuosilomaa kotonani. Sain tänään koneeni takaisin korjattuna.
Tein nämä atc:t aikaa sitten Annen järjestämään tuplavaihtoon. Olivat tallennettuna koneeseeni, kuten moni muukin kortti, siksi nyt vasta voin julkaista. Toiset kaksi tekemääni ovat pappipuikoissa-blogissa kuvattuna, ne jotka tein Outilta saamistani kuvista.
132) Tytsi ja 124) Keiju