Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto: Saila. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto: Saila. Näytä kaikki tekstit

torstai 24. helmikuuta 2011

Vaihtarit Sailalta

Sailalta tuli eilen kauniit ja tosi kivat kortit.
"Ystävälle" 1/5
"Niin monta yhteistä vuotta"

Kiitos Saila, tykkään näistä tosi paljon:)

torstai 16. syyskuuta 2010

Postia Sailalta

Sailan kanssa vaihdoimme kortteja pitkästä aikaa ja valitsin, sekä sain nämä ihanuudet. Lisäksi sain kivoja lisukkeita tuleviin kortteihini käytettäväksi!
"Mitä ihmettä" ja "Koulu"
Kiitos Saila vaihdosta :))

lauantai 29. toukokuuta 2010

Vaihtokortit Sailalta

Sailalta sain nämä ihanuudet. Ovat "Sailamaisen" ihquja!
Vasen alhaalla: "Mennyt maailma"
Ylempänä "Psiisiaiheinen pari"
Vaaleanpunainen kortti on kiitoskortti vaihdosta:"Tanssitaanko"
Lempeä kortti:" Äidin rakkaus"
ja alin:
"Salmiakkia ja mittanauhaa"

maanantai 22. maaliskuuta 2010

Kirje Sailalta!!!

Sailalta saamani kirje sisälsi kortit:
"Tyttö kevään väreissä" ja "Äidin kuppi"
lisäksi kiitoskorttikin: "Friendship".
Kuten yleensäkin, kortit ovat livenä huomattavasti kauniimpia kuin kuvassa! 

Sain sitten vielä omakseni paljon ihania kapeita pitsinauhoja, joita olen metsästänyt kuukausitolkulla. Ja vielä sain ihania ja TÄRKEITÄ pikkujuttuja korteissa käytettäväksi.
Sailalle kiitos ja niiaus :)

keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Vaihtari Sailalta

Vietän lomaa ja sain postin näin kotona ollessani "ihan tuoreeltaan".
Sailalta sain suloisen GA-muotoisen ystiskortin ja sitten tämän romanttisen atc:n vaihtona.
Kortin nimi on "What was she thinking?"

tiistai 19. tammikuuta 2010

Sailalta ATC-postia


Sailan kanssa vaihdettiin kortteja. Kolme vaihtokorttia, mutta Saila lähetti vielä kiitoskortinkin!
Sain neljä kaunista korttia ja erinomaisesti käyttööni soveltuvia lisukkeita!
Kiitos Saila!
Vasemmalla ylhäällä: "Paris"
Vieressä: kiitoskortti "Pink"
Vasemmalla alhaalla "Hearts" ja
vieressä: "Villieläimet"

maanantai 7. joulukuuta 2009

Sailalta saadut vaihtarit


Edellisellä viikolla sain Sailalta nämä kolme ihanaista kortti ja lisäksi oikkuruisia, mutta niin tarpeellisia lisukkeita! Koko paketti on ihastuttava:))
Ylhäällä vasen:
"Talvienkeli"
Vieressä: Kiitoskortti minulle "Siunaus"
ja alin on "Hoosianna"
Kiitos vaihdosta, Saila!

torstai 5. marraskuuta 2009

Sailalta


Ylin vasemmalla: "Pariisi" ja vieressä "Perheen prinsessa"
Alempana vasemmalla: "Helmet" ja vieressä "Kiiltokuva"
Alin: In the kitchen"
Näin hienoja kortteja sain vaihdossa Sailalta. Toteutus on upeaa sekä aiheiltaan, että työn jäljen suhteen! Jos näistä olisi "pakko" valita suosikki,
olisi tiukka paikka, ehkä suosikkini olisi sitten tuo alin "In the kitchen"!
Kiitos Saila vaihdosta:))

torstai 3. syyskuuta 2009

Tänään tuli kirje, jossa nämä:


Odotin Sailalta kahta itämaista ATC-korttia ja tiesinkin niiden olevan ihania.
Saila lähettikin kolme + somia lisukkeita. Kaikki nämä kortit ovat hykerryttävän ihania ja áh niin itämaisia.
Alin ja vasen ovat molemmat "Itämainen"
ja oikealla oleva on varsin omistettu minulle.
Kiitos Saila!

tiistai 28. heinäkuuta 2009

Ensimmäinen atc-vaihtoni!!!


Tässä nämä Sailalta saamani kortit:
"Mummon ikkuna", "Shoes" ja "Kiiltokuva".
Olisin voinut valita mitkä kortit hyvänsä - kaikki ovat hirrrmusen ihania. Nämäkin ovat niin suloisia ja tuoreen oloisia, että. Sain vielä Sailalta runsaasti matskuja, jotka innostavat heti tekemään lisää kortteja!!! Arvatkaas vaan, vähänks mä lähetin kuoressa Sailalle kuvia, taustapapereita...
En mä vaan ymmärtänyt :((?