Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto: Kotilaiska. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ATC-vaihto: Kotilaiska. Näytä kaikki tekstit

perjantai 20. marraskuuta 2009

Vaihtokortit Kotilaiskalta

Kotikoneeni ollessa toimintakyvytön, kuten on edelleenkin, olen saanut ATC- vaihtiksia vaikka kuinka! Tässä saamani veikeät kortit Kotilaiskalta!
Ylhäällä kaksi suklaista. Kortit ovat kotonani, enkä muista korttien nimiä...
Alimmainen on joka tapauksessa "Punarinta"
Kiitos vaihdosta!


torstai 22. lokakuuta 2009

Kotilaiskalta sain ihanat vaihtokortit




Posti toi tänään seitsemän korttia Kotilaiskalta.
Ovat mielenkiintoisia ja kekseliäisyys näkyy korteissa.
Olen hypistellyt ja sivellyt niitä varovasti...
Ylin vasemmalla on "Metal Jewerly", vieressä "Black, White and Pink"
sitten "Italia"
Vasemmalla "Näyteikkunassa" oikealla puolella "Floora"
alempana "Kirje pojalle"
ja alin "Tuhkimo"
Kiitos korteista, Kotilaiska!

torstai 27. elokuuta 2009

Kiitos, Kotilaiska!


Kotilaiskalta sain tänään postia. Vaihdettiin kaksi korttia ja sainkin vielä yhden lahjakortin. Kovasti tykkään näistä :)
Ylhäältä ja vasen on "Delicious coffee" vieressä: "Loisteessa arjen yläpuolella" ja alinna lahjakortti: "Harvest girl".
Kiitos!!! :)