perjantai 16. lokakuuta 2009

Meemihaaste Sailalta


Sailalta sain tällaisen tunnustuksen.
Kiitos Sailalle!
Tunnustuksen saajan tulee jakaa tämä edelleen seitsemälle bloggaajalle ja linkittää heidät postaukseensa. Lisäksi pitäisi kertoa itsestään seitsemän asiaa, jota muut eivät tiedä...
Mun juttuja... eivät ole kovin salaisia olleetkaan, saatikka jatkossa...
1. Olen hyvin naisellinen ihminen, ihan kokonaisvaltaisesti.
2. En ole "perheenäitityyppi", nii-ih en onneksi ole tarvinnutkaan olla!
3. Olen huithapeli hyvin monessa asiassa ja toisissa taas piirun tarkka. Nämä asiathan voivat vaihtua ja vaihtaa paikkaa koska hyvänsä, koska minulla on mahdollisuus vaihtaa mielipidettäni ;)))
4. Ihmissuhteissani olen luotettava ja uskollinen. Tämänkin olen oppinut "kantapään kautta"!
5. Vuorovaikutustaidoissani on kehittämisen varaa.
6. Rakastan yksinoloa ja hiljaisuutta. Katson telkkua tosi harvoin, noin 4 tuntia/kk. Vaikka mun telkku on litteä ja kiva näköinen! ;0
7. Pyrin henkiseen tasapainoon ja halu kehittää itseäni monella sektorilla on intohimoni. Tätä työtä riittää kuolemaani asti... niin toivottavasti!

En laita tätä yhtään eteenpäin. En halua olla epäystävällinen, mutta en vaan välitä vastailla "turhiin juttuihin"! Olen sen verran uusi näissä kuvioissa, että onhan se pikkupikkuvelvollisuus höpöttää omista asioista ja tässähän tätä tulikin. En ole mitenkään sisäänpäin kääntynyt, joten vastailen itseäni koskeviin kysymyksiin , jos nyt jotain ihan kiinnostaa... ;)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)